Pepsi Max reclame in een Q Loods

//Pepsi Max reclame in een Q Loods

Pepsi Max reclame in een Q Loods

We zijn trots op het feit dat één van onze Q Loodsen onlangs heeft mogen schitteren in de nieuwe ‘Love it. Taste it.’-marketingcampagne van Pepsi Max.

Het reclame filmpje hieronder, dat deel is van de campagne, speelt zich af in een net gebouwde Q Loods in België, die een ingebouwde curlinghal bevat. De nieuwe marketingcampagne van Pepsi Max wordt uitgevoerd onder het mom van ‘if you don’t love it, you haven’t tasted it’. Het doel van de marketingcampagne is om mensen uit te dagen om iets nieuws te proberen; iets dat totaal buiten hun comfortzone ligt.

Lees hier meer over de curlinghal

Vincent Kompany, voetbalspeler bij Manchester City, wordt uitgedaagd om iets compleet nieuws te proberen en gaat de strijd aan met de curling wereldkampioen Thomas Ulsrud. Samen met zijn vrienden ging Kompany het ijs op om een potje te curlen tegen het team van de Noorse wereldkampioen.

2017-07-12T07:52:20+00:00